fbpx
Tanfolyam hossza:
Képzés nyelve:
24 tanóra
Magyar, igény esetén angol
A képzés díja:

348 500 Ft + Áfa


Tanfolyam időpontok és jelentkezés

Első oktatási nap: 2024. november 27., további oktatási napok: 28., 29.

Hétköznap napközbeni (09.00 - 16.30)
Jelentkezési határidő:
2024. november 19.
Képzés nyelve:
Magyar
Tanfolyam díja:

348 500 Ft + Áfa

Kedvezmények:

Zártcsoportos képzésre jelentkezem

Amennyiben munkatársaiddal zárt csoportos képzésen veszel részt és kaptál a tanfolyam időpont kódot, itt tudod leadni jelentkezésedet.

Jelentkezés időpont nélkül

Ha egyik időpont sem felel meg neked, de érdekel a tanfolyam, kérünk, hogy add le jelentkezésedet időpont nélkül! Új időpont felvételekor értesíteni fogunk.

Ezeket a kedvezményeket veheted igénybe jelentkezéskor:

Time to Renew: 10% kedvezmény

Ez az akkreditált tanfolyam az egyik modul azok közül, amelyek az ITIL® 4 Managing Professional képzési folyamot alkotják.
A 3 napos képzés kiterjed minden együttműködésre és interakcióra, amely a szolgáltató valamint az ügyfelek, felhasználók, továbbá a szolgáltató és a beszállítók, partnerek között történik.

A kapcsolódó ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value vizsgát és annak költségét a képzés tartalmazza.

Ez az akkreditált kurzus elsősorban azon informatikai szolgáltatásmenedzsment szakemberek számára szól, akik az Ügyfelek kezeléséért és integrálásáért felelősek, és különösen azoknak, akik az ügyfélkapcsolatok és az ügyfélélmény gondozásában, valamint a partnerekkel és beszállítókkal kapcsolatosan tevékenykednek a napi munkájuk során.

The Swirl logo™ is a trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
ITIL® is a registered trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

ITIL® 4 Foundation képesítés, valamint angol nyelv ismerete, tekintettel arra, hogy a tananyag és a vizsga is angol nyelvű.

 

 

 

TANFOLYAMVÁZLAT
 A TANFOLYAM KÖVETKEZŐ TANULÁSI EREDMÉNYEKHEZ SEGÍT HOZZÁ:
  1. Megérted, hogyan kell megtervezned és fejlesztened a "Customer Journey" főbb összefüggéseit.
  2. Megismered a piacok jellemzőit, valamint megérted az érdekelt feleket. 
  3. Marketing tevékenységek és technikák, továbbá vevői igények megismerésére is lehetőséged lesz külső és belső tényezők alapján.
  4. A szolgáltatók azonosítása és értékjavaslataik magyarázata szintén elérhető lesz.
  5. Megtanulhatod az érdekelt felekkel történő kapcsolattartás kialakításának, folytonos gondozásának lépéseit, valamint az ügyfél igények elemzését.
  6. Megtanulod használni és alkalmazni a kapcsolódó ITIL praktikákat a kapcsolattartás során.
  7. Az ügyfél igények pontosítása, valamint a szolgáltatáskínálat meghatározása érdekében megtanulod a digitális szolgáltatásélmények tervezését érték alapú, adatközpontú és felhasználó központú szolgáltatástervezési módszertanok alapján. Az igények és a lehetőségek megértése, befolyásolása és kezelése is felszínre kerül.
  8. Elvárásokat határozhatsz meg, valamint a szolgáltatás funkcionalitásának és minőségi szintjeinek közös értelmezésére is lehetőséged lesz.
  9. Megismered, hogyan kell használni a szolgáltatásszint menedzsment praktikát.
  10. A vevői és felhasználói on-boardind és off-boarding folyamatokkal kapcsolatos tevékenységek használatát is tudni fogod.
  11. Megismered a szolgáltatáskatalógus és a Service Desk praktikákat, és hogy ezek miként járulhatnak hozzá a szolgáltatások használatának engedélyezéséhez.
  12. Megtanulod az értékteremtés érdekében történő együttműködést (szolgáltatások nyújtása / szolgáltatások felhasználása).
  13. Megérted a felhasználók szolgáltatási igényeinek, valamint a felhasználói közösségek koncepcióját.
  14. Megismered az ügyfél- és felhasználói visszajelzések ösztönzésének és kezelésének módszereit.
  15. Megtanulod, hogyan kell a szolgálgatási értéket felismerni és validálni. 
  16. Megismered a szolgáltatás használatát, valamit az ügyfél- és felhasználói tapasztalatok méréseinek módszereit.
  17. A szolgáltatás értékének (eredmények, kockázatok, költségek és erőforrások) nyomon követésének megismerésére is lehetőséged lesz.

A csomag tartalmazza az oktató által tartott tanfolyamot, valamint a vizsgát.

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value DSV Exam

  • 40 db feleletválasztós kérdés
  • 90 perc
  • Minimális pontszám: 70%-tól (40 kérdésből minimum 28 helyes válasz)
  • A vizsga során semmilyen segédeszköz nem használható

ITIL® 4 Specialist minősítést a tanfolyamot követően, tetszőleges időpontban online szerezheted meg.  

A tanfolyam ára magában foglalja a 164.500 Ft + ÁFA vizsgadíjat, mely kötelezően tartalmaz egy digitális tankönyvet (eBook) .
Take2: A vizsgadíjon felüli plusz 19.500 Ft + ÁFA összeg befizetésével még egyszer újra vizsgázhatsz.

 

Az ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value tanúsítványt 3 évente szükséges megújítani. 

A tanfolyam szakképzett mentorai


Kérdésed van a tréninggel kapcsolatban?



ALAPOZÓ TRÉNINGEK EHHEZ A KÉPZÉSHEZ

Még nincs elegendő tudásod a kurzus elvégzéséhez? Akkor ezekkel a képzésekkel szerezheted meg a szükséges alapokat.


ITIL® 4 Foundation akkreditált vizsgafelkészítő vizsgával
(MFITIL4)

Hossz:
16 tanóra
Ár:

279 500 Ft + Áfa

Kedvezmény:
Időpontok:
jún. 17
szept. 16
dec. 02
ITIL® 4 Foundation akkreditált vizsgafelkészítő szimulációs gyakorlattal és vizsgával
(MFITIL4S)

Hossz:
24 tanóra
Ár:
308 500 Ft + Áfa
Kedvezmény:
Időpontok:
jún. 17
szept. 16
dec. 02
ITIL® 4 Foundation e-learning vizsgával
(MFITIL1E)

Ár:

385 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel

ITIL® 4 is the latest update of the world’s most popular framework for IT Service Management and offers a renewed focus on value-driven practices and the optimization of IT Services. The ITIL® 4 Foundation exam is included in the price.

Ezek a tanfolyamok és e-learningek is érdekelhetnek

Tekintsd meg néhány további képzésünket a témában


COBIT alapok - Informatikai irányítás tanfolyam
(MFCOB)

Hossz:
16 tanóra
Ár:
249 500 Ft + Áfa
Időpontok:
ápr. 29
okt. 21
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support akkreditált tanfolyam vizsgával
(MFITILCDS)

Hossz:
24 tanóra
Ár:

348 500 Ft + Áfa

Kedvezmény:
Időpontok:
aug. 26
ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT (HVIT) akkreditált tanfolyam vizsgával
(MFITILHV)

Hossz:
24 tanóra
Ár:

348 500 Ft + Áfa

Kedvezmény:
Időpontok:
máj. 13
okt. 14
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support Course e-learning vizsgával
(MFITILCDSE)

Ár:

452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel

This course makes up one of the modules which go together to form the ITIL 4 Managing Professional stream. The 2 days of training looks at the ‘core’ service management activities involved in the ITIL framework, as well as the ‘creation’ of services as newly covered by ITIL 4. It also covers service performance and service quality and improvement. The ITIL 4 Specialist: Create Deliver and Support exam is included in the price.
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value e-learning vizsgával
(MFITILDSVE)

Ár:

452 500 Ft + Áfa most 12 hónap hozzáféréssel

This course makes up one of the modules which go together to form the ITIL 4 Managing Professional stream. The 2 days of training covers all types of engagement and interaction which occurs between a service provider and their customers, users, suppliers and partners. The ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value exam is included in the price.
COBIT® Foundation vizsgafelkészítő e-learning vizsga voucherrel
(MFCOBITE)

Ár:
939 500 Ft + Áfa
You’ll be learning about the following topics: Why COBIT® was introduced, its version history and how it has developed The 5 underlying principles behind COBIT® The Seven Enablers of effective IT governance described by the COBIT® framework The business case for COBIT® and how to present it to stakeholders How to use the COBIT® Process Capability Model How to implement COBIT® in an organisation
SIAM™ Foundation vizsgafelkészítő e-learning vizsga voucherrel
(MFSIAMFE)

Ár:
939 500 Ft + Áfa
Learn about Service Integration and Management (SIAM™) to optimise cost and increase. Become familiar with the roles and responsibilities of service integration and management. Acquire skills to manage products and technologies to deliver services and operating proce. Introduction to SIAM™ SIAM™ Fundamentals SIAM™ Layers and Structures SIAM™ Implementation Roadmap SIAM™ Implementation Key Stages SIAM™ Roles and Responsibilities SIAM™ Practices Practices of SIAM™ Processes to Support SIAM™ Processes in a SIAM™ Ecosystem Objectives and SIAM™ Considerations of the Main Processes SIAM™ Challenges and Risks Challenges Associated Risks and Potential Mitigations SIAM™ and Other Practices
ITIL® 4 Practitioner: Service Request Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILSRME)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
ITIL® Service Request Management is a practice that focuses on efficiently handling and fulfilling service requests from users and customers. It ensures a structured and streamlined approach to managing the entire lifecycle of service requests, from submission to fulfilment.
ITIL® 4 Practitioner: Service Desk e-learning vizsga voucherrel
(MFITILSDTE)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
This course focuses on enhancing service desk practices and skills within the ITIL framework, aiming to improve overall service delivery and customer satisfaction.
ITIL® 4 Specialist: IT Asset Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILITAME)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
The ITIL® 4 Specialist: IT Asset Management Course is designed to provide a comprehensive knowledge of the key concepts, principles, and challenges of ITAM. This ITIL® Certification course will help them to gain in-depth knowledge of applying the organisation’s sustainability objectives to ITAM, know how to verify, audit, and analyse IT assets, and key skills required for ITAM.
ITIL® 4 Practitioner - Monitoring and Event Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILMOEM)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
The ITIL® 4 Practitioner Monitoring and Event Management Certification aims to equip IT professionals with skills to effectively monitor and manage events, ensuring optimal performance and minimising service disruptions in IT service management. It focuses on proactive measures to enhance service reliability and user satisfaction.
ITIL® 4 Practitioner - Deployment Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILDEPM)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
Deployment management is crucial for organisations as it ensures that changes in IT services are introduced effectively, aligning with business objectives. The ITIL® 4 Practitioner: Deployment Management Training Course is a specialised course designed to equip IT professionals with the knowledge and skills necessary to effectively manage the deployment of IT services and changes into production environments.
ITIL® 4 Practitioner - Problem Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILPME)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
ITIL® 4 Problem Management is a practice that focuses on identifying and resolving the root causes of IT service problems to minimise disruptions.
ITIL® 4 Leader: Digital and IT Strategy e-learning vizsga voucherrel
(MFITILDITSE)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
This ITIL® 4 Leader: Digital and IT Strategy DITS Training Course is a highly specialised course that focuses on harmonising digital business and IT strategies. Individuals will lay their hands-on approach on how to create a digital vision and how to shape IT and business strategy. 
ITIL® 4 Specialist: Plan, Implement And Control e-learning vizsga voucherrel
(MFITILPICE)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
ITIL 4 Specialist: Plan, Implement and Control focuses on effective service planning, implementation, and control in IT service management for professionals aiming to enhance their skills in aligning IT services with business goals. 
ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support, and Fulfil e-learning vizsga voucherrel
(MFITILMSFE)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
 ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support, and Fulfil Training focuses on optimising IT service performance, providing effective user support, and efficiently fulfilling service requests. 
ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILBRME)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
In the rapidly evolving landscape of IT service management, the ITIL® 4 Specialist: Business Relationship Management (BRM) Training Course emerges as a critical component. This course focuses on the indispensable discipline of Business Relationship Management, highlighting its relevance in fostering effective communication and collaboration between IT service providers and their business partners.
ITIL® 4 Specialist: Acquiring And Managing Cloud Services e-learning vizsga voucherrel
(MFITILAMCSE)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
This ITIL® 4 Specialist Acquiring and Managing Cloud Services Course delve into the critical realm of cloud services within the ITIL® 4 framework, exploring their significance in modern IT infrastructures. It elucidates the principles, strategies, and practices essential for effectively acquiring and managing cloud services, aligning them with business objectives. With the accelerating shift to cloud-based solutions, this course provides indispensable insights into optimising the utilisation and management of cloud services.
ITIL® 4 Practitioner - Incident Management e-learning vizsga voucherrel
(MFITILINCM)

Ár:
705 500 Ft + Áfa
ITIL® 4 Incident Management is important as it ensures stable and available IT services, minimises downtime, improves service quality, and enhances customer satisfaction.
ITIL® 4 Specialist: Sustainability in Digital and IT e-learning vizsga voucherrel
(MFITILSDITE)

Ár:
940 500 Ft + Áfa
The ITIL® 4 Specialist: Sustainability in Digital and IT Training focuses on integrating sustainable practices within digital and IT services, aligning with the growing emphasis on environmental responsibility in technology. It explores strategies for minimising the environmental impact of IT operations while optimising efficiency. In today's tech-driven landscape, sustainability in digital and IT services is paramount for responsible and ethical business practices.
SIAM™ Professional vizsgafelkészítő e-learning vizsga voucherrel
(MFSIAMPE)

Ár:
1 415 500 Ft + Áfa
SIAM™ is a method for coordinating with various service providers so they can work together to provide the client with excellent value. SIAM Training goes beyond theory, offering practical insights and certification to empower professionals in optimizing service delivery and navigating the complexities of modern business environments effectively. Learn about the best practices to continuously improve service delivery with SIAM Course. Recognise the SIAM™ roadmap for implementing SIAM™ as an organisation’s operating model Enlighted with the ways to mitigate challenges and risks while outsourcing the SIAM™ model Select appropriate mechanisms to address issues and improve integrator performance Facilitate the approaches for monitoring and measuring service performance Understand the role of a service integrator, a different feature of SIAM™